2010. február 28., vasárnap

Étrend 2009-09-22

Megpróbálom leírni az étrendem, megpróbálom megosztani veletek a receptjeimet.
Nem ígérem, hogy minden nap tudok írni, de megpróbálok hű lenni hozzátok.
Mai napi adagom egyenlőre a béka .... alatt van.

Reggelim:
1 pohár kávé - 1 deci tejjel - 2 édeskével
5 deka müzli - 1 deci tej
1 cukormentes energia ital (2,5 deci)

Tízóraim:
1 szép őszibarack

Ebédem:
1 tányér csont leves, természetesen tészta nélkül, sok répával és egy kis csonttal, amiről leszedtem a husit (csirkemell csontból készült a leves)

Egyenlőre ennyit ettem, nem is vagyok éhes (még).
Mázlim van, mert baromi leveses vagyok, imádom a legtöbb levest (kivéve bab levest), jól eltelít, mint a víz.
Végtére a leves is víz...
No, egyedül azokkal kell vigyáznom, amiket rántani kell, de múltkor kipróbáltam pl. a karfiollevest rántás nélkül és elég tűrhető.

Bevallom, nagyon hiányoznak a tészták.
Imádom az olasz konyhát, szerettem kísérletezni, főzőcskézni.
Valamit szeretnék kitalálni, hogy mivel tudnám pótolni.
Láttam kínai üveg tésztát, neten azt írják róla alkalmas a diétás étrendekbe.
5 helyen is néztem üvegtésztát, 5 dekában 250!!!kcal volt, akkor hogy lehet alkalmas diétába???
Lehet azért, mert a mungóbab könnyen emészthető?

-

Tegnap nem tudtam befejezni a naplóm.
Ebéd után, vagyis a leves után kicsivel rosszul lettem.
Elkaphattam valamiféle hányós, hasmenéses vírust.
Így a nap további részében vízen éltem, este magamba tuszkoltam egy kis natúr csirke mellett vízben főtt krumplival, de ez sem tetszett a gyomromnak.
Mai napom vízzel és korpoVITal telik, ez az egyetlen ami bennem marad.

Hiányzik a fórum hangulata, este remélem már oda is tudok írni.

0 megjegyzés: