2010. február 28., vasárnap

2010-01-11

-Reggelire megettem 3 szelet tk.toast kenyeret, 3 szelet sonkával és egy kefírrel.
-tízóraira megettem egy gyönyörűszép zöld almát.
-ebédre salátát tervezek natúr csirkemellel és valami kis nassival, talán egy gyümi joghurttal vagy valami hasonló.
-Uzsira ha megeszem a joghurtot, akkor kimarad.
-Vacsi pedig még kérdéses, úgy ennék valami hal származékot.

Tegnap írtam egy új fórumba, már hosszú ideje nem tartozom sehova, még régi fórumos csajszikkal szoktam levelezni, de olyan jó lenne megint tartozni valahova és leírni az élményeket, kudarcokat.

Lassan megyünk vásárolni, megkérem életem szerelmét, hogy vigyel el a Lidl-be.

További szép napot mindenkinek!!!

Ebédem így módosul:
Egy bögre leves, sajtkrém, Knorr azt hiszem.
Egy tál fittnes sali (Spar-os) egy szelet natúr csirkemellel.

Uzsonna:
Egy alma lesz.

Vacsora:
Aprított tonhal 1 rúd tk. kiflivel, uborka, paradicsom.
Módosult:
Vacsim egy diétás lidl-s joghurt volt egy evőkanál müzlivel.
Most szörcsögöm a teám, ami édeskével készül és citromlével.

Gyorsan leírom nagy vonalakban a kcal és ch értékeimet:

Reggelim:

kenyér-171,75kcal-30,75g ch
sonka-78,5kcal-0,2g ch
kefír-132kcal-9,2g ch
tej-62kcal-5,3g ch

Tízórai:
alma 62kcal-14g ch

Ebéd:
Saláta 300kcal-20g ch
csirkemell 56kcal-0,25g ch
alma - 62kcal-14g ch

Vacsi:
Joghurt 172kcal-20,6g ch
müzli 94,8kcal- 19,2g ch

1190,25kcal és 133,5

0 megjegyzés: