2010. március 6., szombat

Oda a diéta mára

Kb 2000-2200kcalt ehettem meg a mai nap folyamán.
Reggeli 1 kávé volt meg 4 szem light pogi, ez eddig oké volt, olyan 120kcal és 10g ch lehetett.
Aztán elmentünk piacra, felpakolva, hulla fáradtan estünk haza.
Reggeli második felvonás egy Danone joghurt és egy zabfalat, kb 230kcal és 22g ch.
Ebéd, hmmmm, én főztem, tegnapról volt még gulyás leves.
Egy tányérral ettem, kenyér nélkül...100kcal és 20g ch.
Viszont csináltam csirkemellből a többieknek rántott húst, mellé sült krumplit.
Husiból olyan 4 kisebb szelet csúszott le (ebédre kettő, vacsira kettő), cirka 600kcal és 60g ch.
Sült krumpli? Hmmmm, 3 db... :-D 30kcal és 10g ch.
Baszki és nem tudtam neki ellenállni.
Pogácsa, nem light, sajtos...
Kb 10 deka, 400kcal és 40g ch.
Jesszus, mennyinél is tartok?:-S
Vacsora a két hús, amit már írtam, 3 szelet abonett, 10 dkg retek.
Most pedig megittam fél pohár sört, kb 2 decit, olyan 90kcal és 10g ch.
...és megettem egy kinder Bueno féle utánzatot, amibe 300kcal és 30g ch lehet.
Akkor számoljunk még egyszer:
1920kcal és 212g ch...
Bammeg, elsüllyedek szégyenemben...

1 megjegyzés:

Fogyótúra írta...

Tegnap én is adtam a kalóriáknak, és túl is szárnyaltalak ám! ;) :S Na de majd ma kompenzálunk.