2010. március 2., kedd

Lelkesen

Mai napom eddig nagyon jó kaja ügyileg.
Tudni illik az elmúlt három napban összezabáltam mindent, na jó, a mennyiségre figyeltem.
Első nap megkóstoltam az igazi vidéki, házi májas hurkát, kolbász tepsis krumplival.
Életmód váltásom előtt se voltam oda ezekért a kajákért, de most nagyon jól esett és vagy 3 éve nem ettem ilyesmit.
Ha durván kiszámolom a hurkás napom (neten találtam megközelítő kcal és ch adatot), akkor is 1200kcal és 150g ch alatt zártam, aznap vacsira már csak egy alma csúszott le.
Valamit valamiért.
Második napon anyucikám kínai pirított tésztát próbált csinálni csirkehusiból.
Ízben köze se lett a kínai cucchoz, de ízletes lett, 1 kis tányérra halmoztam az adagom és 3 részre osztottam gondolatban a tányért, annak az egyik részére raktam csak a tésztából, szóval kis adag volt, de jól esett és nem éheztem utána sem.
Tegnapi napom borzalmas volt, nyitásom is eléggé brutálisra sikeredett: tertős pogival kezdtem.
Mellé 2 deci tej és tízóraira egy pizzás csiga.
Hogy még miket ettem? 3 zabfalat, gyümölcs kilószámra.
Lényeg az, hogy nem híztam vissza egy dekát sem.
97 kg vagyok ma is, és a mai napom jól alakult eddig (eddig és nem tovább, most csináltam muffint a családnak, nagyon finom illat van...remélem meg tudom állni, hogy ne egyek belőle).
Étrendem:
Reggeli:
3 sz abonett 90kcal - 15g ch
5 dkg kőrözött 100kcal és 10g ch
3 deci tej 120-18
(310kcal-43g ch)
Ebéd:
1 alma (nagy, 30dkg köbö) 90-21
1 natúr joghurt 90-10
2 zabfalat 112-14,6
(292kcal-45,6g ch)
Uzsonna(???):
10dkg sonka 150-5
10dkg reszelt répa 35-5
1 kefír 70-10
3sz abonett 90-15
(345kcal-34g ch)

Eddig 947kcalt és 88,6g ch-t ettem és még nem volt meg a vacsim.
Főzni nem volt időm, rohangászás és takarítás volt ma.
Torna nem volt, súlyzózni most nem tudok mert meghúztam a kezem és nagyon fáj könyökhajlatban, alig bírok fogni, gépelés is fáj.
Szóval mozgásnak megvolt a takarítás és a rohangálás a városba.

Készülök a fogyi versenyre! :-)

Vacsorára megettem egy nagy tányér húslevest, tészta nélkül répával.
Köbö 100kcal és 5 g ch.
Mai napi zárásom: 1047kcal és 127.6g ch.

0 megjegyzés: