2010. február 28., vasárnap

Megjöttem 2010-02-10 17:17

Tegnap egész nap nem voltam szinte, azt hiszem csak egyszer néztem be.
Kicsit pakolni, takarítani kellett és ez kitöltötte a napom.
Torna nem volt, de az étkezésre figyeltem.
Ma 3 mile volt.
Első mile egy abszolút kezdő dvd-ről volt, mondta is Leslie az alaplépéseket tartalmazza, könnyű gyakorlatok abszolút kezdőknek.
A második és harmadik mile pedig a Heart Healthy Walk volt.
Nyugis tempó, egyáltalán nem térdgyilkos.
Élveztem annak ellenére, hogy úgy kezdtem a mai tornát mintha a fogamat húznák.
Ami pedig a kaját illeti, ma nem diétásat ettem.
Házi sólet van itthon.
Oldalast nem ettem belőle, viszont egy fél zsömlét és egy tojás (sóletbe főtt meg) lecsúszott mellé.
Inkább leírom konkrétan mi volt ma.

Reggeli:
1 tejes kávé 44kcal és 4.7 ch
1 zabfalat 56kcal és 7.4g ch

Aztán a rohangálás után (ügyeket intéztem) hazaérve megettem
5 dkg Sága selyemsonkát és 52kcal és 1g ch
7 szelet Melba toast-ot 91kcal és 17,5g ch.

Ebéd az említett sólet, fogalmam sincs hány kcal lehetett a tojással együtt.
Számoljunk olyan 700kcal-t és 70g ch-t.

Uzsonnára a 3 mile torna volt.
Vacsira meg 1 natúr joghurt lesz 5dkg vegyes gyümölccsel (fagyasztott) 250kcal és 30g ch.

1193kcal és 130,6g ch

Ó, a fél zsömlét nem számoltam: 75kcal és 15g ch.

Összesen, sacc/kb-re: 1268kcal és 145,6g ch.

Remélem jól számoltam és sikerült jól belőnöm a kalória értéket.
Ha nem, akkor sem búslakodom, rosszabbul érezném magam ha nem tornáztam volna.
Pedig húúú de nem akartam és most milyen jól érzem magam.

0 megjegyzés: