2010. február 28., vasárnap

Shit minden 2. rész 2009-12-21 10:55

Kezdem elcseszni a dolgokat, már ami a diétát illeti.
Egész nap nem eszem semmit, mert rohanás van, mert mosni, főzni kell, készülni a karácsonyra, bevásárlás, nagymama látogatás, posta, ajándék csomagolás és még ezer meg ezer ok...
Aztán olyan este 5-6 magasságába eszembe jut hogy bacca meg nem ettem.
Fasza.
Ilyenkor van az, hogy hmmm, enni kéne valamit, éppen úton vagyunk dobjunk be valamit.
Persze ezt nem én találom ki, hanem kedves párom.
A jó az egészbe, hogy a McDonald's-ot messzire elkerüljük.
Viszont a hasonló éttermeket nem, ilyenkor jön egy kebab tál (pitát ugye nem ehetek:-D) vagy egy hot dog.
Aztán már nem is eszem semmit, nah jó, néha néha egy-egy gyümölcs befigyel.
Folyt.köv
Szóval teljesen felborult az étrendem, aminek nem örülök.
Édességet, chipset, ilyeneket nem eszem, kerülöm a kenyeret.
És nagyon de nagyon fáj a fejem!!!
Mindjárt megyünk megint vásárolni, ajándékot, karácsonyra...
Áhhhh.

Tegnap a szívem a nyakamba dobogott.
Szokásos vásárlás (szüleinek), aztán a párom megáll egy ékszer üzlet előtt.
Kedvesen közölte, hogy a leánykérés még odébb van, de szeretne megajándékozni egy szép gyűrűvel.
Háááá, vörös lettem és valahogy az ájulás kerülgetett.
3 év alatt egy ezüst nyakláncot kaptam tőle, gyűrűről csak álmodoztam, de történt valami vele.
Sose volt ilyen.
Végül mondtam neki, hogy még várjunk, meg nem tetszik egyik se (tényleg nem tetszett), majd ha látok olyat ami tetszik szólok.
Annyit fűzött hozzá, hogy hamar találjam meg nehogy meggondolja magát.
PASIK!Ki érti őket, hozzájuk is kéne egy szótár...

0 megjegyzés: