2010. február 28., vasárnap

Étrend és edzésterv??? 2010-02-03

Tegnap este álom híján még elloptam párom laptopját és azon nézegettem utána a tornáknak.
Nagyon lelkes vagyok.
Azt mondják minden csoda három napig tart, remélem nem adom fel és viszek egy kis mozgást az életembe.
Szóval mivel én nem szeretem a Norbit meg a Rékát így vagy külföldi edzők után keresgéltem vaaaaaaagy Béres Szandika után.
No, külföldiek közül maradok a Leslie Sansone tornánál, Alexandrától meg letöltöttem a Legjobb formád c. dvd-jét.
Belekukkantottam, nem tűnik olyan szőrnyűnek, lehet ma ki is próbálom.
Kaját tekintve ma elég szűkösre fogok kijönni.
Reggeli, tízórai, ebéd megvan, vacsi nincs.

Reggeli:
Melegszenya k kenyérből, de most nem a 3szögletű, hanem melegszenya krémes, reszelt sajtos.
Tk kenyér 4 szelet 244kcal és 42g ch
2 deka reszelt sajt 76.2kcal és 0.32g ch
2 deka melegszenyakrém, provánszi 34.4kcal és 1.44g ch
1 csésze kávé 44kcal és 4,7g ch

Tízórai:
1 Cerbona Fitt müzli 84,6kcal és 13,8g ch

Ebéd:
1 tányér zacskós leves :D valami Knorr 51kcal és 8,3g ch
1 adag light pöri 20 dkg vízbe főtt burgival 405kcal és 48g ch

Eddig:938kcal és 118.56g ch

Vacsira maradt 261.8kcal és 31.44g ch

Olyan 4től 5ig akarok valamit mozogni, megnézem Béres Alexandra tornáját és leírom a tapasztalataimat.
Pussz!

0 megjegyzés: