2010. február 28., vasárnap

Nem éhezem 2009-09-21

Miután sikerült az agyamat átprogramozni (nem a zabálás az élet) és megtanultam egészségesen elkészíteni az ételeket, rájöttem, ízlik, finom, laktató, nem vagyok éhes, mégis kisebb adagot eszem, mint eddig.

Egyedül, ami nagyon nem jött be az a töltött padlizsán.
Imádtam régen a rántott padlizsánt (és minden rántott cuccot, azóta egyszer elcsábultam, megkóstoltam egy szelet rántott húst és már nem ízlik a sok olajtól, oh, pedig milyen nehezen mondtam le róla) és azt hittem a töltött is ízleni fog.
Magam daráltam a húst sovány sertéscomból, hogy egy deka zsír ne legyen rajta, pici olíva olajon, sok sok hagymával megkapattam a húst, paradicsom (héja nélkül) bele, só, bors, pirospaprika.
Puhára főztem, visszatöltöttem a padlizsánba, pici reszelt sajt rá, be a sütőbe, mikor puhára sült a padlizsán kivettem és hűtve próbáltam enni, de nem ment.
Kudarc.

Más ételek diétásan való elkészítése sokkal jobban bejött.
Ilyen pl. a pörkölt.
Jól ismert alapanyagok:
-szeretett teflon serpenyőm, pici olíva olaj, sovány sertés hús, vagy bármilyen husika, hagyma, só, bors, pirospaprika, őrölt kömény és esetleg pörkölt szaft kocka, de az elhagyható.
Mellé egy darab (kb. 10-15 dekás) vízbe főtt krumplit ettem, kockára vágva.
Isteni volt, persze mértékkel ettem ezt is.

Van ez az idióta reklám, az OMLÓÓÓÓÓSZ, NEM AZ OMLÓS, ÉN ÚGY MONDOM OMLÓÓÓÓÓÓSZ!
No, egész jó ételeket lehet készíteni ezekből a vackokból.
Jó barát ez a sütő tasak, tényleg nem kell zsiradék, csak fűszer, bátran ajánlom.

0 megjegyzés: