2010. február 28., vasárnap

Durranásig vagyok 2010-01-23 19:19

Vazz, bezabáltam rendesen.

No de, visszaolvastam tegnapi bejegyzéseim és hát valljuk be, tényleg antiszoc voltam.

Elnéztem Temzém legújabb feltöltött képét, hát anyám, sovi, ezen a képen már sovi.
180as magasságához a 80.3 kg pont jó, viszont ő 63 szeretne lenni.
Neki már nincs messze...
Gratula barátném, csak így tovább!

Rodinkám eltűnt, nem is ír, vagyis írt, de nem tudok a sorok között olvasni, ugye nincs gáz???

Rólam annyit, hogy ma torna intenzív séta volt, ha mondható tornának...
Kajaügyileg minden ok volt ma, asszem nem bűnöztem, de leírom a mai menüm:
Reggelire a szokásos sajtos, sonkás toast volt, tk kenyérből, 2 adag.
Tízórai nyista, ebédre húsleves volt, saláta (hamis görög Bond sali :-DDDD), és tegnapról maradt két kicsi szelet rántott husi (a sütőben sült).
Uzsira megettem egy mandarint.
Vacsi, ez necces volt, csináltam 2 szelet tk toast kenyérből szenyát.
1 szelet sonka rájuk, és kigyóubi mellé.
Ennyinél meg kellett volna állnom, de csináltam egy gyümölcs salit.
1 alma, 1 kivi, 1 narancs kockákra vágva ez mind leöntve egy Linessa nevű ananászos ízű light joghurttal.
Ennyi zabálás után nyalogatom sebeim, akarom mondani, simogatom a belem, mert kissé túlettem magam.

Apropó Linessa.
Szóval voltunk a Lidl-be és felfedeztem eme remek márkát és láááááááám mind lightos cuccokat gyárt.
Szóval Linessa joghurt kipipálva, merem ajánlani, finom és gyümi darabos.
Vettem valami desszert félét mert már csorog a nyálam egy kis édesség után, valami két és fél deci 1,5ös tejjel kell habosra keverni majd hűtőbe tenni.
Szóval ilyen vaniliás, csokis, sztracsatellás habos édesség.
Az egészbe a jó, hogy elkészítve egy adagban durván(!!!) 100kcal van.
Láttam még jam-et, kukoricapufit, chipset.
Chipsbe 10 dekába 400kcal volt és 40g ch.
Szóval aki nem tud ellenállni, vegyen belőle egy csomagot és ossza be 4 részre, akkor talán még meg is éri.
Én nem vettem, nem merek elcsábulni.

0 megjegyzés: