2010. február 28., vasárnap

Porció 2009-10-01

Ma éhes voltam, kifejezetten jól megtudtam volna tömni magam egy kis ezzel, egy kis azzal (le sem merem írni), de inkább gyorsan megráztam a fejem és felébredtem.

Reggelire 2 szelet puff.rizst ettem pici sajttal.
A sajt trappista volt, jó tudom, nem szabadna, de mivel nem tudok lemondani róla, azért kitaláltam azt, hogy zöldségpucolóval szelek belőle.
Így jut is marad is, és azt hiszem 2 icipici, vékony szelet még bűnbeesésnek sem számít.
Ezek után még benyomtam egy diétás zsírszegény joghurtot és megittam az édeskés, citromos teám is.

Tízórai nem volt, ennyi minden után nem kívántam már semmit, ebéd is későre esett.

Ebédre jó nagy tányér húslevest ettem répával, jól meg Erős Pistázva.
Jót tett a torkomnak.
Apropó ízeket már érzek, csak szagokat nem.
Utána 20 dkg halat ettem 15 dkg párolt mexikói keverékkel.
Bevágtam utána még 1 fél grapefruit-ot (remélem jól írtam) és egy körtét.

Ezek után se kellett az uzsi.

Vacsira 2 virslit ettem, 2 szelet puff.rizzsel és mustárral.
ÉS még most is szürcsölöm a teámat.

Ma már nem eszünk, nagyon soknak érzem a mai napi adagom.

Sajnos ilyenek a piros betűs napok... :-(

Sokat beszélgetünk a kedvenc fórumomban a csajokkal.
Félek, lassan görcsösen akarom majd a fogyást és egy deka se megy le rólam.
Retteg attól a pillanattól, amikor a mérleg nem mozdul, vagy éppen többet mutat.
Azt hiszem akkor kell majd a segítség, a legnagyobb akarat erőm.
Valamiért többnek érzem magam, mint néhány hete amikor elindult szépen lefelé a mutató...

Bízom a legjobbakban!

0 megjegyzés: