2010. február 28., vasárnap

h1n1 2009-09-29

Tegnap este kezdődött.

Tegnap estére visszatért a hasmenésem, fájt a torkom, a hátam, a karom, hőemelkedésem lett.
Ágynak dőltem.
Ma délelőtt irány a doki, saját orvosom másik városba van, így ambulánsan láttak el, barátom háziorvosához mentem.

Döglődöm a váróban, nagy nehezen beesek a dokihoz, probléma, gond van, nem tudnak velem foglalkozni, mert a körzetim Pesten van, csak ambulánsan látnak el.
Mondom, jó persze, csak vizsgáljon meg a doktor úr, mert ramatyúl vagyok.
-Döntsem el mit akarok!!!
-Tessék???
-Átjövök hozzá vagy ambulánsan lássanak el?
-Még egyszer: csak nézzen meg, hogy mi bajom lehet, maradok a pesti orvosomnál.
-Tehát akkor csak ambulánsan lássuk el?
-IGEN!!!

No, itt volt az a pillanat, amikor felidegeltek, vagy én voltam értetlen?

Bemegyek a dokihoz, rám néz, végigmér.
-Mi a baja?
-Tegnap este kezdődött, fáj a torkom, nyelni nem bírok, fáj a hátam és...
Abban a pillanatban már rajtam is volt a vérnyomásmérő.
Fél pillanat se telik el:
-magának magas a vérnyomása!
Mondom:
-érdekes, majdnem minden nap mérem reggel a vérnyomásom és normális.
Ált. nem mérek többet 120/80nál.
-Minek méri maga minden nap a vérnyomását??? (Leüvöltik a fejem...)
-Mert a drága nagymamám félt és rámtukmálja a mérőt.
-Nagyon jól teszi a nagymama...

Vazzz, ilyen nincs.

Végül egy fél perces vizsgálat után, megállapítja, hogy nem tudja mi a bajom.
Kérdem,
-influenza?
-Nem tudom, lehet, a torka arra utal, de lehet csak megfázás.

Felír egy csomó gyógyszert, befúj a számba.
Menjek ki, pihenjek, még egyszer meg kell mérni a vérnyomásom.

Remek!!!

Végül, lement a vérnyomásom, 180/120ról, 166/100ra, de az idegem nem múlt el.

Doki megkérdi:
-hány kiló?
-Nem mondom meg!
-Mégis mennyi?
-Mondom, neeeem mondooooom meg!

Erre elkezd találgatni és itt volt az a pillanat, hogy tele lett a bakancsom vele.
Kész, vége!!!!
Üvölteni tudtam volna.

-Tudja, az életével játszik, tönkre megy a szíve, a térde, a gerince, cukorbeteg lesz és sorolja és sorolja.

Hiába mondtam neki bármit is, nem hallgatott végig.
Írt fel antibiotikumot, nem váltottam ki, a vérnyomás csökkentőt se váltottam ki, igaz, azért mert nem volt a patikában.

Végül, azt se tudom mi a bajom, de a doki is megmondta, hogy nem akar találgatni, vagy influenzás vagyok, vagy megfáztam.

Remek, inkább kúrálom magam házi gyógymódokkal.

-

Vettem arcmaszkot, itthon ebbe vagyok, ha van más bajom is az esetleges megfázáson kívül, akkor nem akarom átadni a többieknek.

Orromon nem kapok levegőt, fulladok, remek, csak ezen a pár napon legyek túl.

Leírom mit ettem ma, mert hát muszáj volt.
Betegség ide vagy oda, étvágyam megvan.

Reggel megint csak melegszenyát ettem: 2 szelet teljes kiőrlésű toast kenyér, 1 szelet sonka, bevágtam a 3 szögletű kenyér sütőbe.
Mellé 1 bögre zöld tea, citrommal és édeskével.

Tízóraim, a doki után, 4 db korpoVIT keksz volt, esküszöm hiányzott az íze.

Ebédre 20 dkg tőkehalat ettem (Tecsko bevásárló központos, olcsó, de ehető) 15 dkg mexikói zöldség keverékkel.
Oh, és persze az elengedhetetlen alma, 1db.

Amúgy literszámra iszom a zöld teát, viszont vettem csipkebogyó teát és azt fogok most főzni.
Este gondoltam eszek egy kis lila hagymát, de mivel????
A zsíros kenyér már a múlté.
Szénhidrátot meg nem szeretek már este enni.

Vacsira valszín marad a zsírszegény diétás joghurt vagy 2 puff.rizs lesz 2 szelet sonkával és hagymával.
Vagy főzök zacskós levest és jól megborsozom.

Áááá, megyek kicsit lefekszem, nehéz most még gondolkodni is.

0 megjegyzés: