2010. február 28., vasárnap

Tegnapi kajám 2009-12-20 13:18

Tegnap beköszöntött a hó és nekünk ugye a legnagyobb hóesésben kellett vásárolni menni.
Elég kalandosra sikeredett a kiruccanás.
1 órát álltunk a dugóban, egy 15 perces menetidőből pedig 45 perc lett szóval "A" pontból "B" pont a 20 perc helyett 2 óra alatt jutottunk el.
Amúgy nagyon tetszik, gyönyörű minden, hófehér, már nagyon vártam, remélem azért nem lesz 26.-án ekkora hó, félek hogy esetleg nem tudok hazamenni anyuékhoz.
Hiányoznak nagyon.
Ha most otthon lennék 80 éves mamikám, aki szakács volt 40 évig dirigálná nekem a karácsonyi menüt, hogy mit kell majd főznöm, mire ügyeljek, hogy tökéletes legyen, milyen alapanyagokat kell vennem, milyen a friss árú, stb.
Viszont nem vagyok otthon, itt unatkozom a gép előtt, főzöm a Knorr zacskós levesem.
Grrrrrrrrr! :-(

Tegnap reggelire ittam egy kv-t, müzlit ettem egy bögre tejjel.
10 óraim mielőtt elmentünk egy natúr joghurt volt, 1 alma, 1 mandarin.
És este 6 előtt ettem kínait.
Ennyi.
Mondjuk a kínai nem kellett volna de szarokrája, jól esett, ahogy H-nak a törpötyű is.
Bacca kutya belefér!

0 megjegyzés: