2010. február 28., vasárnap

Folytatása következik 2010-02-16

Szerintem azért vagyok ilyen borzalmas mostanában (elmúlt 3-4 nap) mert nem fog megjönni.
Ugye szünet nélkül kell tablettát váltanom és már tegnap esedékes volt a piros betűs napjaimnak viszont sehol semmi.
Ami pedig a legjobb éjjel 3:03 óta fent vagyok.
Álmomban valakivel veszekedtem, felébredtem leizzadva, kimentem pisilni és onnantól éreztem, hogy vérnyomásom az egekbe lehet.
Éreztem ahogy a fejembe, nyakamba, mellkasomba gyorsan lüktetnek az erek.
Remek, azt hiszem érik az újabb randi a házidokimmal, elküldetem magam vérvételre és hasonlókra, nézzék meg a vérnyomásom is, ect.

Reggel sikerült egy kisebb halom ch bombát befalnom.
1 natúr joghurt volt
10dkg alma
15dkg vérnarancs (ezeket összekockáztam és leöntöttem a joghurttal pici folyékony édeske rá, összekavar)
és ha ez még nem lenne elég megettem hozzá 2 db zabfalatot.
Jah, és persze az életmentő kávém, amit most dupladag koffeinből készítettem, 1 deci tejjel.
Ez összesen 313.5kcal és 46.8g ch (!!!)
No igen, mi lesz ebédre.
Brassói kilőve.
Gyorsan csináltam natúr csirkemellett és hozzá kreáltam egy Julienne (zsülien salátát).
Tudjátok amikor a zöldség (leginkább srépa és a gyökér) gyönyörűszép vékony csíkokra van vágva.
No, én ezt most eljátszottam a répával, újhagymával, paprikával, uborkával, paradicsommal a jégsalátával.
Összekutyultam ezeket és ezt fogom enni a csirke mellé.
40dkg csirkemell
(fűszerezve, só, bors, provánszi csirke fűszer)
5ml olíva olaj
10dkg répa
10dkg kigyóuborka
10dkg paprika
5dkg újhagyma
10dkg paradicsom
15dkg jégsaláta

Ebédem ez lesz, még nem számoltam ki.
Később jelentkezem!
Ha a salátát 4 részre osztom, akkor egy adag 154kalórára jön ki 4 gramm szénhidráttal.
A csirkét részre osztottam 242kcal és 0gch és egy baromi jó tanács, most nem tudom Maggi vagy Knorr a fűszer, de provánszi csirke fűszert ne vegyetek, borzalmas mellék és utó íze van.
Lidls szárnyas fűszert is kezdem unni, már ott is érzek valami gyomor forgatót.
Viszont találtam olyat hogy sertéshús fűszer, sült húshoz, baromijó íze van és szerintem csirkéhez is passzol.

Ebéd:
1 tányér leves kis répával, tészta nélkül
Zsülien saláta provánszi csirkemellel

Uszonna nem volt, havat lapátoltam.

Vacsora:
2sz abonett
4 szelet sága selyemsonka
2dkg sajt
10dkg paprika

Össz: 197 és 15.9g ch

Egész nap 975.5kcalt és 73.1g ch-t ettem.
Kevéske, eléggé, és ez a slozis dolgomon is meglátszik.
Sehogysem sikerül. :-(

Van itthon amúgy egy határidő naplóm, reggeli és kávé mellett szoktam megálmodni mi lesz a napi menü.
Saját magamnak vezetem már fél éve és szeretnék kitartó lenni, elérni az álmom, célom.

Nagyon hiányzik Leslie tornája, de egyszerűen annyira be vagyok havazva (no meg az udvar is) egyszerűen nincs idő rá.
Pedig hajjj de szeretnék már izzadni, akkor tudom igazán hogy megmozgatott.

Most megyek, elolvasom kedvenckém, akit legszívesebben lábnál fogva kötnék fel és egy szöges szíjjal ütnék.
Opsz, már domina mivoltom is kezd ébredezni.

Nem szeretem a rosszindulatú emberek, ő pedig nagyon az és szerintem erőssen kamukéró is.

Bammeg, most ahogy írom a sorokat, érzem bennem is van nem kis fokú rosszindulatúság.
Majd este életem előtt térdepelve gyónok egyet.
Kacckacc.

0 megjegyzés: