2010. február 28., vasárnap

Derűre ború 2009-10-07 18:15

Alig aludtam az éjjel, valószínű ez nyomta rá ma mindenre a bélyeget.
Hangulatom a béka picsája alatt van, sőt, még annál is lejjebb és ahelyett, hogy megpróbálnék változtatni rajta, nos, nem akarok.
Valahol a depresszió és az önkínzás között vacillálok.

Volt már olyan pillanatod, hogy legszívesebb kiálltál volna az utca közepére és jó hangosan elüvöltötted volna magad?

Nekem most ilyen hangulatom van, de mielőtt azt hinnéd a kajától van, hát nem.
Ezek ilyen magánéleti dolgok és ezt a bizonyos szennyest nem itt akarom kiteregetni.
Nem erről szól a dolog, hanem a kitartásomról.

Úgyis annyi pofon jön még az életbe?
Kis szarokon minek akadjak fenn?

Mosolyogj, röhögjünk bele a világba, bele a nagyvilágba, majd holnap jobb lábbal kelünk fel.

Ugye???
Ugye.

-

Reggeli:
Örömmel tapasztaltam, hogy megették a toast kenyerem, ámde egy szeletet azért mégis csak hagyott valaki nekem.
Így azt készítettem el pirítósnak, mellé a sajtocskám és a tej, oh meg persze a diétás joghurtom.

Számokban:
1 szelet tk toast 57,5kcal - 10,25g ch
1 dkg trappista sajt 38,5kcal - 0,16g ch
2 deci 1,5ös tej 90kcaé - 10g ch
1 pohár diétás joghurt 172kcal - 20,66g ch

Ebédem a maradék szószos húst volt, 5 dkg tésztával.
Benyomtam, most bezzeg ment...
15dkg szószos hús - 332kcal - 18,9g ch
5dkg tk tészta 162kcal - 31,5g ch

Vacsorára már csak egy almát kívántam, de azt nagyon.
20dkg alma 60kcal - 14g ch

A lényeget viszont kihagytam.
Megcsináltam Roxa pudingját, bővebben az elkészítésről, a hozzávalókról az ő naplójában.
Cirka 150kcal lehetett az adag, de fene tudja pontosan, rossz pudingot vettem, nem volt rajta a fontos információ.

Ennyi összesen: 1062kcal és 105,41 + a puding, sajnos a pontos adatot nem tudom, de szerintem nem lépi át a 150es határ. :-)

Sehr gut.
Very good.

0 megjegyzés: