2010. február 28., vasárnap

Utálom a Valentin napot 2010-02-14 13:40

Rohadt negatív leszek, így akinek jó kedve van jobb ha most kilő.
Egy ágyúval, vagy atomot rám.
3 éve még nagyon de nagyon szerettem a Valentin-napot.
Mára, már hánynom kell tőle.
Már nem egyszer írtam szerintem a naplómba, hogy mire vágyok nagyon de nagyon.
Úgy látszik, most se jött el a pillanat.
Már sz*rok az egészre.
Nah röviden ennyit lelki nyomoromról.

Kaja ügyileg annyit, hogy ma csináltam diétás muffint, az eredeti recept R0xától származik, az ő oldalán olvasható, a w w w. j e g e s k a v e . h u
oldalon, és jelentem nagyon finomra sikerült.
1 db muffinba 80kcal és 11.5g ch van, szóval könnyen beilleszthető az étrendbe.

Reggelim:
4 abonett 2 dkg sonkával egy pici paradicsommal és a kávém 1 deci tejjel 180kcal és 19.5g ch.
Tízóraim egy 10dkg-s alma volt, 30kcal és 7g ch.

Ebédre brassóit csináltam, persze lightos módon.
1 ek olíva olajon megpirítottam 10dkg hagymát, majd rádobtam a kockára vágott sovány röfi combot.
Felöntöttem vízzel, só, bors, fűszer ízlés szerint és hagytam majdnem puhára főni.
Amikor már majdnem puha lett beledobtam 3 reszelt pici gerezd fokhagymát és elfőztem róla a vizet, hogy jó szaftos legyen.
Ennyike, jah, meg mellé 10dkg sütőben minden lópikula nélkül sült kockára vágott krumplesz van.

Szal ebéd:
1 tányér húsleves 70kcal és 10g ch
Brassói krumplistúl 285kcal és 23.6g ch
2 muffin (!!!) 160kcal és 23g ch

Uzsonna
10dkg túrókrém83kcal és 13.2g ch
1 alma 30kcal és 7g ch

Vacsora:
1 natúr joghurt 82.5 kcal és 10.5g ch
10dkg meggy 55kcal és 11g ch
2db zabfalat 112 és 14.6g ch

Egész napi betevőm: 1087.5kcal és 139.4g ch

Remek, most pedig megyek és nyalogatom a sebeim.
Ami pedig a legjobb ezen a kibeb*szott napon, hogy rokonék is jönnek, így még jobban hisztis leszek ha még tornázni sem tudok majd.
Pedig ma 5 mile-t kéne lenyomnom, súlyzóval kb a felét.
Olyan jó lenne...
Jah, nincs annyira izomlázam, azt hittem be fogok csinálni reggelre, de kellemesen fájdogál a karom.
Tényleg megyek, mert leszedik a fejem, hogy félrevonultam.

0 megjegyzés: