2010. február 28., vasárnap

Itt vagyok, ragyogok 2010-02-13 18:43

Szóval jut egy kis időm szusszanni egyet.
Nem is tudom hol kezdjem.
Tornával talán.
Sikerül beszereznem súlyzókat.
Dec*thlonba kaptam 2 ezer magyar forintért 2 db 1,5kg súlyzót.
A 3kg-s 4000ft volt, gondoltam nem vágok ki ennyi pénzt az ablakon, majd szépen sorjába megveszem ami kell.
Kevésnek tűnt a 1,5kg, de sebaj, valahol el kell kezdeni nem de?
Csütörtök, péntek nem volt torna, de ma már igen, nem hagyhattam annyiba, kell a mozgás címszóval elővettem Sansone dvd-jét és a vadi új súlyzóimat.
Ugye a walkaerobic közbe nem sok helyen van súlyzós, vagy bármiféle kiegészítős gyakorlat, de mondtam magamba, majd én megmutatom hogyan is kell ezt.
Sajnos a karom jobban hasonlít egy nagy dögevő szárnyaira, ezért is van ez a drasztikus elhatározás.
Gondoltam megcsinálok 5 mile-t, de 2nél már lógtak a nyelveim.
Végül 3 mile-ig bírtam és nem érzem az ujjam.
Kérem tisztelettel, súlyzókkal gyilkos a torna.

Hm, gondoltam ezt 10 perce, de természetesen most rohadtul fel vagyok dobva.

Megérte a 2000ft-ot és remélem sikerül valamivel emberibbé varázsolni a karjaim.

Kaja ügyileg ma megint alkottam egyet:
Zöldséges csirkemell volt rizzsel.

De szépen sorjában, a reggelim:
4 sz abonett 76kcal és 12.8g ch
2 deka sonka 50kcal és 0g ch
2 szál új hagyma 15kcal és 3g ch
1 nagy bögre kv 88kcal és 9.4g ch
Össz:239kcal és 25.2g ch

Ebédem:
1 tányér húsleves, répával, tészta nélkül 70kcal és 10g ch
Zöldséges csirkemell rizzsel 425kcal és 50g ch
Össz: 495kcal és 60g ch

Uzsonna:
1 pici alma 30kcal és 7g ch

Vacsora (még nem volt):
2 tojásos rántotta 140kcal és 0g ch
3,5dkg Kiskondás bacon 114.8kcal és 0.2g ch
2 szelet abonett 38kcal és 7.8g ch
Össz:292.8kcal és 8g ch

Nézzük az ebédet, a zöldséges csirkemellet:
Volt itthon csirkemellem 32dkg és egy csomag francia saláta alapom (450g, répa, borsó paszternák keverék, ennek a felét sem, 20dkg-t használtam fel).
Fogtam egy kis fej hagymát, teflonba csepp, de tényleg csak egy csepp olíva olajon megpirítottam.
Ezt egy picit megpirospaprikáztam (tűzről levéve persze), majd csíkokra vágott csirkemellet rádobtam.
Gyorsan vissza a tűzre, megkevertem-kavartam és mellettem figyelt már egy nagy pohár víz, amivel izibe felöntöttem nehogy odakapjon.
Majd ízlés szerint fűszereztem, bors, só, kömény, stb és fedő alatt majdnem puhára főztem.
No amikor kóstolgattam, hogy mennyire puha, a majdnem kész állapotban hozzá adtam a franciasaláta alapot és ezzel együtt főztem puhára.
Mikor minden megpuhult, megkóstoltam milyen ízre és kitaláltam, hogy öntök bele icipici szójaszószt.
Nagyon megdobta, finomabb lett.
Mellé 10dkg rizst főztem 2 személyre, tehát 5 dkg rizst számoltam egy adaghoz és ezt a csirkés zöldséges cuccot felével számoltam 1 adagra.
Jelenetem, a rizsből olyan 3-4 dekát ehettem, nem többet és a húsból is maradt még 2 étkezésre való és az utolsó pár falatot ott is hagytam.
Nagyon kiadós, nagyon finom!
Képet holnap mellékelek!
Olyan 15-20dkg zöldséges csirke és 5 dkg rizs 425kcal és 50g ch-ra jött ki.
Egyszer-egyszer belefér a rizs csak mértékkel kell enni!
(Rizs úgy készült, hogy kimértem 10dkg-t szárazon, majd bő vegetás vízben megfőztem, amikor megpuhult, leszűrtem.)
No, beterveztem még utóvacsorát is, de szerintem elmarad, de azért leírom, mert megint felfedeztem egy nagyon finom terméket szintén a L*dl-ből és szintén Linessa.
Túró, joghurt környékén keressétek, Linessa krémtúró 3 ízben.
Vanília, eper és meggy, 10dkgba 83kcal és 13,2g ch van.
500grammos és 299ft.
Utóvacsira 10dkg krémtúrót és 1 pici 10dkg-s almát terveztem.
Ez 113kcal és 20.2g ch lenne.

Így utóvacsorástúl egész nap étrendem 1169,8kcal és 120,4g ch.
Príma, ha nem eszem meg az utóvacsit, akkor 1056,8kcal és 100.8g ch.

Még egy gyors tipp:
Baromi jó akció van a gazdaságosban és a Szpárban teflon ügyileg.
A gazdaságosban a Tefal van leértékelve, másik hiperbe a Simpex.
Érdemes körülnézni.
Na puszi!

0 megjegyzés: