2010. február 28., vasárnap

Zibizabi volt ma is 2009-12-09

Nem akarok folyton a kajáról írni, tudom, hogy ez a lényeg, meg a fogyi, de néha olyan jó lenne másról is írni.
Pl mi történik velem, mit érzek úgy isten igazán a lelkem mélyén.
Aztán rájövök, hogy nem akarom kiteregetni a szennyest, annyi szart leírni ami velem történik, stb. :-D
Végtére is, én egy jókedvű csaj vagyok és megpróbálom itt is hozni a formám.

Édesanyám mindjárt hazaér, addig leírom a mai kajám:
Reggeli melegszendvics-nem, most nem a 3 szögletű szenyát ettem, hanem volt itthon melegszenya krém, vékonyan megkentem a tk toast kenyerem és pici reszelt sajt rá.
Egy kis kávé mellé.
Tízórai nem volt, ebéd a tegnapi.
Csibe leves, light pöri és 5 dkg normál tészta, házi savi.
Sorry, nem ízlik a tk tészta, inkább eszek kevesebbet a normálból...
Uzsonna megint elmaradt, nagyon jól laktam ebédnél.
Mozgásom: bevásárlóközpontba rohangáltam és ajándékok után néztem. :-D
Ha minden jól megy idén megveszem az áhított fényképező gépem. :-DDDDDDD

Vacsira gyümölcs salit tervezek diétás joghurttal.
Később írom a számokat, addig is puszi.

0 megjegyzés: