2010. február 28., vasárnap

147. bejegyzés Frontok 2010-02-21 19:15

Végre sütött a nap, már nagyon vártam, remélem mostmár elkerül minket a zord, hideg tél.
15.-én ültettünk, ma ránéztem a cuccokra és még semmi, nem nő semmi.
Márciusban pedig (főleg ha jó idő lesz) ki kell ültetni mindent a kertbe!

Más:
Éjjel 3szor voltam fent, egyszer pisilni, kétszer pedig fejfájás miatt.
Slozi után sikerült visszaaludni, meg az első fejfájás után, de az utolsónál már kellett valami bogyó.
Most is majd szétszakad, szerintem az időjárás változást érzem meg.
Régen, főleg amikor bagóztam nagyon fejfájós voltam.

Kaja ügyben ügyes voltam ma is.
Reggel 2 sz tk toast kenyeret ettem margarinnal és Linessa lekvárral.
Ebéd a pizza másik fele volt amit tegnap sütőttem.
Vacsora 1 pár virsli, 2 sz abonett és 1 vérnarancs.

Szerintem bőven 1200 alatt van, ch olyan 100-110 lehet.
Pizza meg a vérnarancs dobja meg.
Holnap ha nem leszek lusta kiszámolom pontosan.
Most megyek, naplózok kicsit.
Jó éjt!

0 megjegyzés: