2010. február 28., vasárnap

Étrend 2010-01-28

Szép napot, ígéretemhez méltón megírom a lemaradt étrendem.

Kedd estihez még hozzá kell adni egy bögre kakaót:
2 deci tej 88kcal és 9,4g ch
Kakaóporral nehézségeim vannak, én két kávésk használtam fel belőle.
10 deka kakaó 368 kalória és 32,4g ch.
Nekem viszont nem mozdult a mérlegem egy picit sem, így ha valaki megtudná mondani pontosan hány kalória lehet ezen érték, hálás lennék. :-)
3 szem édeskét raktam bele, tápanyagértéke csekély.

Tegnapi étrendem:
Reggelim hogy bűnözzünk egy kicsit 1 Danone kekszes görög joghurttal indult. (159kcak és 18g ch)
2 abonett, 4 szelet szalámi, 2 deka sajt, 4 vékony szelet ubi.
Ez összesen 302kcal volt és 26.39g ch.

Ebédre spenótot terveztem, rántott párizsivel.
No, a spenót úgy alakult, hogy csak tejjel öntöttem fel kissé, plusz fokhagyma, só, de számomra ez annyira ehetetlennek bizonyult, hogy inkább hagytam a fenébe.
A rántott párizsivel nem lett volna semmi gond.
7 szeletet rántottam ki, abból a macska ellopott 3 szeletet, így maradt 4.
Temzémmel erősen morfondíroztunk, pontosan hány kalória lehet egy-egy rántott termékben, ha azt sütőben sütjük, tehát a legcsekélyebb mennyiségben használjuk fel az olajat.
Kétszer mértem le mindent, egyszer készítés előtt, mennyi kerül egy tálba a lisztből, morzsából és végül mennyi maradt meg.
Örömömre a 3 deka lisztből fél deka fogyott el, lelkes voltam, nagyon jó eredmény.
A 7 szelet vékonyan szelt pulyka párizsihez 1 tojás elég volt, viszont a morzsa elkeserítő eredményt hozott.
5 deka morzsát mértem ki kezdetnek és 1 deka maradt.
4(!!!) deka morzsát felszedett a párizsi.
1 evőkanál olajat használtam fel a "zsírozáshoz", fújókám unalmasat mondott, így libatollal vagy mivel kenegettem meg a rántott párizsit, tepsit kibéleltem sütőpapírral és így sütöttem meg őket.
Aztán egy óvatlan pillanatban mikor már megsült és kivettem hűlni, drága nyárum majdnem felét megdézsmálta.
Számokban a 7 szelet rántott párizsi:
Liszt 1 deka 35kcal és 7g ch
Morzsa 4 deka 136kcal és 29.2g ch
Tojás 1 db 70kcal és 0g ch
Párizsi 10dkg 155kcal és 0g ch
1ek olaj 90kcal és 0gch
Ez így összesen 486kcal és 36.2g ch
Egy szelet párizsi 70 kcal és 5.2g ch.
Ebből volt nekem 4:
280kcal és 20,8g ch.
No, mivel a spenót nem csúszott így a srácoknak készült burgonyapüréből vettem egy jól megpúpozott evőkanállal.
Számoljunk 10 dekával light margarin, 1,5% tej.
Durván 300kcal és 20g ch.
Ebéd megvolt 580kcal és 40,8g chból.
Uzsonna nem volt, nem tudom miért.
Vacsora:
1 Linessa joghurt 104kcal és 19,5g ch
1 alma 60kcal és 14g ch
5 szem licsi 10g 7kcal és 1,7g ch


Egész napi adagom:
1053kcal és 102.4g ch

Örülök, mert sikerült kicsit visszafogni a szénhidrátokat. :-)

0 megjegyzés: