2010. február 28., vasárnap

Holnapi főzöcske 2010-02-05 17:17

Nyo, haligali.
Bevásároltam, holnapra nagy főzést, sütést tervezek, természetesen diétás módon.
Előétel, leves nem lesz szerintem, ha lesz akkor nem én főzöm. .-D
Főfogásom: Mediterrán töltött csirkemell lesz, párolt zöldséggel.
Desszert vagy nassika pedig Túrós light pogácsa.
Holnap természetesen leírom majd a recepteket, egyenlőre megtervezem a kivitelezést, kiszámolom a kalória és szénhidrát tartalmakat és holnap megpróbálom véghez vinni.
Viszont, mivel ma van, na ná mi is lenne, éppen ezért nézzük a mai napi étrendem.

Reggelim:
1 Danone mézes joghurt (ne egyél ilyet mert szőrnyű íze van) 105kcal és 15.6g ch
2 zabfalat (ezzel laktam jól :-D)112kcal és 14,8g ch
1 csésze kávé 44kcal és 4.7g ch

Ebédem ua, mint két nappal ezelőtt, tegnap ugye a kínai volt, akkor ettem volna a pöri másik részét, de mára meghagytam, kaját nem dobunk ki. :-)

1 tányér zacskós leves :D valami Knorr 51kcal és 8,3g ch
1 adag light pöri 20 dkg vízbe főtt burgival 405kcal és 48g ch

Eddig ennyikét zabáltam: 717kcal és 91,4g ch

Tízóraihoz már késő van, későn volt az ebéd is...

Vacsora nem tudom mi lesz, lehet abonettes melegszenya.

Jah, családnak milánóit csináltam.
Nagy vonalakban leírom én hogy készítem.

Hagyma olajba megpirít, bepirospaprikáz, rá a darálthús, felönteni vízzel és fedő alatt puhára főzni.
Egy csomag bolognai vagy milánói alaport elkeverek pici hideg vízbe, és amikor megpuhult a hús ráöntöm, rottyantom egyet és kész is a szósz.
Addig kifőzök egy csomag spagetti tésztát, amit összekeverek a szósszal és egy nagy tepsibe belerakom, jó sok reszelt sajttal megszórom és be a sütőbe.
No ez az én nagy (nem diétás) kedvencem, szóval most minden erőm és bátorságom össze kell szednem, hogy ne menjek a konyhába és zabáljam tele magam...


Vacsora
4 szelet abonett melegszenyaként 174,6kcal és 13,76g ch
12dkg körte 75kcal és 18g ch
10 dkg mandarin 45kcal és 9.8g ch

294.5kcal és 41,56g ch a vacsorám, a mai napon összesen 1011,5 kcal és 132,96g ch.
Hmm, ez az eredmény tetszik. .-)

0 megjegyzés: