2010. február 28., vasárnap

Elöbb az örömhír 2010-01-30 14:55

...aztán a diétám ismertetése.

Tegnap este megvolt a randim a digitális mérleggel.
Én mindig reggel szoktam lemérni magam, wc után, kaja előtt, ruhátlanul.
Szóval tegnap este farmerben, pulcsiban ráálltam a hőn szeretett mérlegemre, mert már nem bírtam tovább.
99.9!!!!!!!
Nagyon de nagyon boldog voltam és érzem jó úton haladok ahhoz, hogy elérjem a célom.
Ma reggel wc után, kaja előtt 98.9kg voltam, ruhátlanul.

Köszönöm Istenem!

3 szelet abonett
6 szelet Linessa SZALÁMI
2 dkg sajt
6 szelet uborka
1 kefír

Ez volt az ebédem, ekkor már útra kész voltam, nem akartam már főzni.

Vacsora, huhúúúú, degeszre zabáltam magam.
Először is megkóstoltam a Lidl-be vett Linessa jamet, epreset, aminek 10dkg-ban 112kcal van.
No, 2 szelet tk kenyeret vékonyan megkentem vajjal és egy-egy kávéskanál jamet raktam rá, szépen elkentem.
Nagyon finom volt, semmiben nem különbözik kalóriadús társaitól.
Utána még benyomtam egy Linessa joghurtot és egy almát.
Teljes mértékben meg vagyok elégedve ezzel a márkával és még nem is drága!
Szóval diétás cuccaim nagy részét otthon hagytam, akkor ébredtem rá, amikor reggel benyúltam a hűtőbe.
1,5ös tej nuku, szalámi nuku, sajt nuku, tk kenyér nuku.
Remek, irány a bolt, milyen idő lehet?
-Vazz szakad a hó, de már mennyi leesett.
Bebugyoláltam magam mint egy eszkimó, no essünk neki.
Járdák, utak nincsenek letakarítva, remek, olyan 3-4 perces utat 20 perc alatt tettem meg.

Sajna ez a kis bolt nem éppen a választékáról és olcsóságáról híres.
Tk kenyér nincs, abonett nincs, sonka nincs csak szalámi ami kalóriadús.
Joghurt 1 fajta, Danone, vettem egyet, de nem a göröget, simát.
Aztán sok naplóba olvastam már a Zabfalat kifejezést, először fogalmam sem volt mi lehet az, de ma felfigyeltem rá a kekszes pulton.
Így lett a reggelim egy Danone joghurt és 2 zabfalat.
Danone joghurt 99kcal és 16.6g ch
Zabfalat 2 db 112kcal és 14,6g ch
1 csésze kv 44kcal és 4,7g ch

Ebédre zöld salátát csináltam:
6-8 levél jégsaláta (kb 5 deka) 8kcal és 1g ch
10 deka kígyóuborka 11kcal és 1,7g ch
10 deka paradicsom 22kcal és 4g ch
5 dkg lilahagyma 20kcal és 4,2g ch
25dkg csikemellet (262,5kcal és 0g ch) befűszerezve megsütöttem, aminek a felét ettem meg.
Fűszerek kcal-ja elenyésző, 1 evőkanál olívaolaj 90kcal és 0g ch.
Mire kész lett a kajám, mert megint két felé főztem és nem én élveztem az elsőbbséget, szemem kopogására megettem egy zabfalatot.
1 db zabfalat 56kcal és 7,4g ch

Nemsokára betolok egy almát (62kcal és 14g ch) és egy narancsot (41kcal és 8,5g ch), megveszek a gyümölcsért.

Vacsorára megint egy Danone joghurt lesz és 10 dkg kivi.
Danone joghurt 99kcal és 16.6g ch
Kivi 10 dkg 52kcal és 11.3g ch

Összesen:978,5kcal és 104.6g ch.

Súlyom szépen csökken, viszont sajnos a székeléssel gondok vannak, ez kicsit rányomja a bélyeget a napomra!

0 megjegyzés: