2010. február 28., vasárnap

Hétvége 2010-02-07 20:23

Többet vártam ettől a hétvégétől, főleg a baráti összeröffenéstől tegnap.
Mielőtt megérkeztek előtte gyorsan lenyomtam egy Walk-ot, 3 mile sikerült.

Kajám a következő volt:

Reggel megettem a maradék abonettet melegszenyaként, a receptje lejjebb olvasható, most csak a kalóriát fogom leírni.

4 szelet abonett melegszenyaként 174,6kcal és 13,76g ch

Az ebédem már lényegesen izgalmasabb.
Megcsináltam a Mediterrán töltött csirkemellet!

Hozzávalók:
40dkg csirkemell (9szeletre sikerült) 440kcal és 0g ch
1 csomag mini light mozarella 14 golyócska 100g, ebből csak 9et használtam fel 117.7kcal 0,7g ch
4dkg paradicsom 34kcal és 1,6g ch
10dkg szeletelt bacon 328kcal és 0,5g ch

Elkészítés:
Csirkemellet szeletekre vágjuk, picit kiklopfoljuk.
Ízlés szerint fűszerezzük, só, bors, csirkefűszer akár.
A paradicsomot szeletekre vágjuk, majd fogunk egy szelet csirkemellet egyik végébe rakjuk a cikk parit, mellé egy mini mozarellát és feltekerjük.
Körbefonjuk egy szelet baconnel és hústűvel vagy fogpiszkálóval átszúrjuk, hogy ne essen szét.
Szépen sorba megcsináljuk a többit is...
Olyan tálam van ami mázas, nagyon szeretek benne sütni, többek között lasagne-t.
Én ebbe raktam a csirkemellet, pici vizet öntöttem alá és alufóliával zártam le, majd közepes fokozaton puhára sütöttem.
Ha tepsibe rakod az se gáz, tuti nem fog leégni benne, mert a baconból kisül a zsír...
Amikor megpuhul én levettem a fóliát és picit bent hagytam még pirulni.

Cakkumpakk az egész 919.7kcal és 2,8g ch.
1 tekercs 102.2kcal és 0.4g ch.

Köretnek szerintem a sültkrumpli dukál, de mivel az tabu, gondolkodtam valami párolt cuccon.
Répát unom, gombát utálom, brokkoli kilőve mert nem ízlik.
Tudom nem a legegészségesebb, de a boltok polcain felfedeztek egy konzervet.
Bondüel Rio mix a neve azt hiszem.
Bébirépa, kukorica és zöldborsó.
10dkg-ba 53kcal és 7.3g ch van

Szóval én 4 db tekercset ettem meg tegnap és 10dkg mix-et, így az ebédem 461.8kcal és 7.7g ch-ra jött ki.

Vacsi 1 natúr joghurt volt, 1 alma és 1 icipici mandarin.
190kcal és 30.3g ch

Tegnap egész nap 826,4kcal 51,76g ch.
Ez már tetszett, de ma reggel a toalett sajna nem ment...

0 megjegyzés: