2010. február 28., vasárnap

Édes élet 2009-10-04 20:40

Előbb megírtam már a mai napi bejegyzésem erre elnyomtam az oldalt véletlenül (rákatt az újratöltés gombra).
Már nem is tudom miket írtam...
Szóval még egyszer:
Ma is rohangálással telt a napom, így a szokásos lépcsőzés elmaradt.
Ahhoz képest, hogy a tízóraim kimaradt és az uzsim is, baromi jól laktam.

Reggelim a szokásos melegszenya volt, gondolom már unjátok. :-DDDD

4 szelet tk toast - 10 dkg - 229kcal és 11g ch
2 dkg sajt - 77 kcal és 0.32g ch
1 szelet Saga pulyka sonka - 2 dkg - 17 kcal - 0.36g ch

Finom volt, teával öblítettem le.

A citromlé - fél deci - 8 kcal - 0.2 g ch

Ebédem minden eddiginél finomabb volt.
Ugyebár tegnapról megmaradt a 15dkg omlóóósz csirkemellem, de mellé a köret most nem vegyes zöldség volt, hanem sütőtök.
Különös párosítás volt, de nagyon finom.

15dkg omlós csirkemell 170kcal - 3 ch
sütőtök - 30dkg - 225kcal - 48g ch

Ezek után mentünk még egy kört és késő este estünk csak haza.

Vacsim is laktató volt.
diétás, zsírszegény joghurt - 25dkg - 172 kcal - 20,6g ch
5 szelet korpoVIT - 80kcal . 10,5g ch
grapefruit - 25dkg - 87,5kcal - 17,5g ch

Ennyi, és bőségesen jól laktam mára is.

Nézzük az összesítést:
1065,5 kcal és 141,48g ch.

Ma sem sikerült az 1200kcal, pedig direkt kiszámoltam és meg lett volna ha megeszem a tízórait és az uzsit.

Ma volt a barátomnak egy aranyos beszólása.
Éppen simogatja az arcom, puszilgat, mosolyog egyet, erre ilyet szól:
-Lelohadt az arcod.
Röhögnöm kellett, miért pont lelohadt?
Miért nem fogyott???
Tud még meglepetéseket okozni.

Rodin is észre vette már végreeeeeee saját magán hogy fogyott.
Én is hasból és didkóból fogytam.
Nagyon gáz, csíkos...
46os farmerom is kezd lógni rajtam.
Vagy új farmereket kell vennem, vagy övet, de kapok olyan övet, ami körbe ér???
A didifixemet kifogytam...

Diétám elején mikor törökülésbe ültem Buddha-hoz hasonlítottam magam, akkora volt a belem.
Viszont most szépen leapadt, vagy lelohadt?:-D
Szóval, lement, mintha nem lennék felpuffadva.
Örülök nekije, na. :-)

0 megjegyzés: