2010. február 28., vasárnap

Hork 2010-01-24 20:51

Szóval, fáj a fejem, szétrobban, már megírtam a bejegyzésem, mikor éppen el akarom menteni valahogy rányomok az újratöltésre és bamm, eltűnt minden.
Leírom gyorsan a kajám, aztán húzok aludni, mert hazavág ez a fejfájás.

Reggeli, kicsit bűnöztem, de mentségemre szóljon, hogy 1200kcal és 150g ch alatt maradtam ma is.
1 csomag Győri édes délig tartó lendület (224kcal és 32.95g ch)
1 Danone görög kekszes joghurt (jelentem nagyon finom, de nem diétás így ritkán fogyasszuk - 158,75kcal és 17.125g ch)
Kávé nyista, elfelejtettem inni. :-D
Ebédem egy tányér húsleves volt tészta nélkül sok-sok répával (100kcal és 10g ch)
Most jön a most jön a...
...Hamis Bond vadas.
Próbáltam lelightosítani, ment is, de a 2 deka lisztet sajna nem tudtam kihagyni.
Tk lisztem nem volt, majd leírom a pontos receptet, de most nincs hozzá idegem.
Szósz + husi (sovány sertés karaj) olyan 275kcal és 14.8 g ch.
Sajna köretnek tésztát főztem ki, 5 deka normál spagetti tészta.
Ez jól megdobta, de fene bánja, jól esett, igaz fél fogamra kevés volt, de hálát adtam, hogy kedvenc ételemről nem kell lemondanom.
Tészta, 5dkg, 175kcal és 37.5g ch.
Ennyi volt az ebéd, végül is jól laktam, nem panaszkodom.
Vacsi necces, anyóst köszöntöttük szülinapján, torából nem ettem, helyette e Linessa édességet ettem, ami nincs 100kcal és 10g ch.
Szóval happy vagyok, ahhoz képest miket ettem bőven 1200kcal és 150g ch alatt vagyok.
Mivel 8 már elmúlt nem akarok enni, még gyümit se, semmit.
Majd holnap, éppen ezért, most megyek és ledöglöm.
Puszi mindenkinek!
Holnap leírom a receptem és képet is csatolok ha tudok.

0 megjegyzés: