2010. február 28., vasárnap

Telehassal 2009-10-03

Bezabáltam, jó rendesen, írtó finomat csináltam ma.

Már írtam az OMLÓÓÓÓSZ fűszerkeverékről és sütőtasakról.
Nos, ma ezt csináltam magamnak, de mielőtt belemennék a részletekbe, szedjük szépen sorjában a dolgokat.

Reggelim ma is a melegszenya volt, egyszerűen nem tudom megunni.

4 szelet tk toast - 10 dkg - 229kcal és 11g ch
2 dkg sajt - 77 kcal és 0.32g ch
1 szelet Saga pulyka sonka - 2 dkg - 17 kcal - 0.36g ch

Tea most nem volt, ma csak vizet ittam, de azt jó sokat. :-)

Jöjjön az ebéd, mivel a tízóraim kimaradt, nem voltam éhes.

5dkg vegyes zöldség:
2dkg répa - 7 kcal - 1,6g ch
2dkg zborsó - 18 kcal - 2,8g ch
1dkg kukorica - 13 kcal - 2,4 ch

(Igen, csak ennyi volt most a köret, nem kívántam többet.)

A husi:
Szóval fogod a csirke mellett, vagy combot (mindkettőt bőr nélkül), bevágod őket a sütőtasakba, rászórod a fűszert, összezárod és jól összerázod, majd raksz rá pár pici lyukat.
Bevágod a sütőbe és olyan 40-50 perc múlva kész is.

30 dkg mellett csináltam, de csak a felét ettem meg, így holnapra is megvan az ebédem.

15dkg omlós csirkemell 170kcal - 3 ch
Fűszerekkel, mindenestől!

Ebéd után még bevágtam 2 körtét, 20 dkg, kis körték voltak.

Körte 100kcal és 24g ch.

Uzsi megint nem volt, mondjuk a körtéket nem egyből ebéd után ettem...

Vacsim:

Nem rég laktam be, tele vagyok, kidurranok. :-D

1 pár virsli, pont 10 dkg - 200 kcal - 0g ch(!!!)
2 szelet abonett - 60 kcal - 10g ch
5 dkg zpaprika - 10kcal - 1,5g ch
20 dkg alma - 60kcal - 14g ch

Ennyi, kész vagyok.
Lássuk az összesítést:
961 kcal és 70,98g ch.

Szerintem ez kevés, más biztos örülne neki, de ált. én betartom az 1200kcal-t.
A ch számolást meg még csak most kezdtem.

Ez van!
Legalább ma sem csábultam el. :-)

0 megjegyzés: