2010. február 28., vasárnap

Csillagok 2009-09-27

Ahhoz képest, hogy lassan elérem piros betűs napjaim ma nem volt zabálhatnékom, sőt, tuti 1200 kcal alatt maradtam és lám nem vagyok éhes, igaz nem is mozogtam.
Hasgörcseim miatt ma kimaradt a szokásos séta.

Nézzük szépen sorjában mit faltam ma:

Reggelire:
2 főtt tojást ettem
3 szelet Norbis puff.rizzsel (nem vagyok Norbi cuccok híve, drágának találom, kénytelen voltam ezt venni mert a boltba nem volt más puff.rizs)
mellé kis adag káposzta saláta (fejes kápi, hagyma, paprika,édesítőszerrel elkészítve)
Ezek után a szokásos kávém édeskével és 1,5-ös tejjel (olyan 1 deci tejci).

Mivel délbe keltem tízóraim kimaradt, ebédem is majd 3 órára esett.
Ebédre:
1 nagy tányér húslevest ettem (csirkéből készült) rengeteg répával és természetesen tészta nélkül.
Ennyit ettem, jól laktam, isteni volt.
Új szokásom, hogy megborsozom a levest, no nem nagyon, épp csak egy kis íze legyen, bevallom utána kicsit fáj a gyomrom, lehet erről le kell szoknom.

Olyan hat óra magasságában voltunk rokon látogatáson, ott egy fél sült csirkecombot (alsó részét) ettem minden nélkül, magában.
Kicsit érdekesen néztek rám, nem akartam magyarázkodni, hogy -bocs, fogyózom-, barátom hamar mentségemre sietett és közölte, hogy rosszalkodik a gyomrom, vigyázni kell.

Vacsora, 7 után, bőséges volt.
Lehet, amit nem ettem napközbe most pótoltam be.
2 virsli
2 szelet korpás abonett szelet, mellé
az említett édeskés káposzta salim.
Ezek után bevágtam egy szép almát és most szürcsölöm a zöld teám, citrommal és édeskével.

Mára ennyi, tele vagyok, nem hiszem, hogy további zabálásra folyamodnék.
Köszönöm, jól laktam!

Éjjel 1ig biztos fent leszek, mert későn ittam a kávét, így azt a szabályt se szegtem meg, hogy lefekvés előtt 3 órával már nem eszünk.

0 megjegyzés: