2010. február 28., vasárnap

Helyzetjelentés 2010-01-21 17:27

Szóval kaja ügyileg szarban vagyok ugyanis rohadt nagy zabálhatnékom van.
Eddig ettem 2 tk toastos melegszendvicset, amibe light szalámi (Lidl-s) és sajt volt.
Ebédre egy bögre leves, Knorr asszem, vagy Maggi, fene tudja.
1 kis tál pörkölt, light pöri 10 dkg spirál tésztával.
Eddig 5-6 dekával beértem, de vazz, nem bírtam ki. :-S
Ebéd után 2 órával meg bevágtam a Danone új görög keksz ízű joghurtját meg egy csomag Győri délig tartó lendületes kekszét.
:-S
Most pedig vezeklek és még mindig éhes vagyok és még 5 napig mensi lesz.
Istenkém, kérlek szépen, ha a Sensonettet szedem térjen vissza a 4 napig tartó piros betűs napom, mert ez az egy hétig tartó szenvedés már elég.
Lakatot kell rakni a hűtőre, leragasztani a szám, kezeimet meg hátra kötni.

Jah, és nagyon de nagyon szeretném utolérni H-mat, mingyá 2 számjegyes én meg szerintem közelebb vagyok a 10hez mint a 00hoz.

Nah, más, tegnap:
Szerelmemnek elromlott a laptopija, amit sos meg kellett csináltatni, újra nincs pénzünk (szerinte 150 alatt nincs normális gép), így a dugi pénzét, amit állítólag nekem gyűjtögetett valami netbookra be kellett fektetni egy új alaplapba.
Vazz 1 óra alatt eltapsolt 40 rugót + a benzin.
Érzékenyen érintett, de bánja fene.
Valentin napon szeretném valami nagyon széppel meglepni.
Remélem sikerül.
No, most megyek, írok a csajaimnak, puszi

0 megjegyzés: