2010. február 28., vasárnap

Hulla vagyok 2010-02-01 20:05

és ma sem tornáztam, helyette egész nap rohangáltam.
Hosszú, inkább nem írom le...
Tegnap este tiszta hisztérika lettem.
Csináltam magamról, előtte-utána képeket, hogy lássam a változást, de én nem látom.
-29kg de semmi. :-(
Sebaj, azért a diétát csinálom tovább.
Most csak leírom mi volt ma, holnap pedig elszámolok.
Hulla fáradt vagyok, remélem holnapra kiheverem a mai napot.

Reggeli:
4 szeletes tk toastos melegszenya, 2 szelet sonka, 2 deka sajt.

Tízórai:
1 Fitt müzli

Ebéd:
Gyros salátával és tzatzikivel.

Uzsonna nem volt.

Vacsora:
1 natúr joghurt
10 deka kivi
50gramm litchi
1 körte

Rengeteget ittam ma, nem tudom mi ütött belém, olyan 4 liter körül zártam.
Délután ráálltam a mérlegre 100,5kg voltam.
Toalett gondom megoldódott, tudok székelni, este.
Sorry, hogy ezt így leírom, de sok fogyis tapasztalta, hogy sajnos gyakori a székrekedés.
Még semmi csodaszert nem használtam, de ha nem fog javulni a helyzet, akkor megkérdem a dokim mi legyen.

Most megyek, jó éjt.

0 megjegyzés: