2010. február 28., vasárnap

No, ma ezt ettem eddig, amúgy elég rossz napom van, volt, lesz...
Áááááá, remélem csak az idő az oka. :-)

Reggeli:
Toast kenyérkém, szalámival (nem volt más) és sajttal összesütve:
4szelet tk toast 231kcal - 42g ch
2 deka sajt 77kcal - 0.32g ch
Szalámi, 4 szelet 44kcal - 0.12g ch

Később, nem tízórai, de tízórai mégis (12 körül)
1 zűd alma ami 62kcal és 14g ch

Ebéd:
1 fél csomag Dörgicsei csibe leves, természetesen megfőzve. :-DDDD
102kcal és 14,4g ch
Második fogás gyümölcs gyümölcs és gyümölcs:
1 alma 62kcal és 14g ch
1 mandarin 23 kcal - 5g ch (nagyon picike volt)
2 kivi olyan 10dkg - 52kcal és 11,3g ch

Most pedig megint levest eszem (102kcal és 14,4g ch), tehát, megzabáltam ma egy tasak műlevest.
Nem volt időm főzni, mert mindenkire főztem csak magamra nem.
Eddig ennyit ettem:
755kcal és 115,54g ch.
No maradt még:
445kcal és 34g ch.
Ebből remélhetőleg már nem fogok ennyit megenni, mert FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGYNI akarok.

Vazz, kamukám írt, hogy ne sz*rjak be, majd megy ez tovább.

Lelki szemeim előtt látom, amikor H-mal összeborulunk és agyon csókolgatjuk egymást, hogy milyen f*sza csajok vagyunk.

...de most olyan messze, de messze van ez az álom! :-(
Syl bébim is hanyagolom párocskám miatt, mert mindig kitalál valamit, hogy ne tudjak msn-ezni.

Áhhh, holnap kiragasztom a hűtőre a 128 kilós képem.
Biztos inspiráló lesz, hátha megijed a hájam és újra olvadni kezd. :-D

Megettem vacsira 18:30kor egy diétás jugit, 1 almával és egy kivivel.
Baromi lusta vagyok most kiszámolni (majd holnap), de mindenképpen 1200on belül maradtam.
Csókom.

Megírtam a bejegyzésem, erre elakarom menteni és ez a rohadt egér megugrik vagy mijafene és rányomok az újratöltés gombra.
Pedig annyit írtam, főleg a tornáról, hogy még mindig nem tornáztam.:-DDDDDDDDDD
Lusta lusta
No, meg leírtam, hogy ma ettem szenyát reggelire, ebédre csibeleves volt, pörivel és krumplival, házi savi is volt, desszertnek meg egy nagy adag gyümölcssalit ettem.
Uzsi nem lesz, mert még most is tele vagyok.
Mindent szépen kiszámoltam nektek.
Vacsira marad 192 kalóriám és kb 8 g ch amit még megehetek, szóval még nem tudom hogy osztom be, de ugye fogom tudni megállni hogy ne egyek.
Megpróbálok hat előtt enni, talán számít valamit.

Folyatása:
Csináltam egy gyümölcs salit, olyat mint ebéd után és végül azt ettem meg.
15dkg alma
15dkg mandarin
15dkg kivi
Biztos túlléptem a 1200as és 150es határt, de nem bánkódom, mert nem chipsel, nem csokival és nem sós mogyival zabáltam tele magam.
Bevallom nőiesen fájt is utána a gyomrom, sok savat csinált a gyümölcs, ilyenkor érdemes elrágcsálni 2-3 db korpoVIT kekszet.

Csókom mindenkinek!

0 megjegyzés: