2010. március 5., péntek

Mai étrend

Mielőtt bárki követ vetne rám (ha túljutsz az ebédemen), igen, jól látod, pogácsát ettem.
Sajnos a pontos receptet itt nem oszthatom meg veled, linket tudok adni ahol megtalálod, leírni a blogomba nem fogom.
Szóval speckós, überlight pogácsákról van szó.
Kicsik, kb 3 centisek, keltek, finomak, egy kis pogi 25kcal és 3,2g ch.
Szóval ha érdekel dobj egy e-mailt és küldöm az oldal címét, ahonnan szedtem.

Reggeli:
1 danone dinnyés joghurt 107kcal és 16.2g ch
1 zabfalat 56kcal és 7,4g ch

Tízórai:
1 alma 60kcal és 14g ch

Ebéd:
1 tányér gulyásleves kenyér nélkül, magába köbö 300kcal és 30g ch
10db kis pogácsa 250kcal és 32g ch

Uzsonna:
1 rúd Kinder Bueno 123kcal és 10,4g ch

Vacsora:
1 alma 60kcal és 14g ch
1 körte 100kcal és 24g ch
1 natúr joghurt 95kcal és 7,5g ch

Összesen mai nap folyamán: 1151kcalt és 155.5g ch-t ettem.
Ch kicsit magas, de belefér azt hiszem.
Sansone ma nem volt, megrohadtam délelőtt a konyhába, hulla voltam, plusz a takarítás.
Beértem ennyivel, de ígérem, hétfőtől a verseny miatt bekeményítek!!!
Büszke lesz rám a párom, Silez barátnőm is büszke lesz rám, és lassancskán tükörbe tudok nézni!!!
Ma egy ujjatlan felső volt rajtam, mert annyira meleg volt a konyhába hogy felmerészeltem venni.
Szomszéd éppen átjött és megdicsért, hogy mennyit fogytam.
Kaptam tanácsot a karjaimra, tesitanár volt, súlyzót nagyon dicsérte, mondta ha így folytatom lehet még menteni valamicskét rajta.
Istenkém, kitartó leszek ígérem, kérlek legyen szebb a karom, szeretnék rövid ujjú pólókat hordani, egyik nagy vágyam a fogyi mellett, sikerüljön kérlek!!!

0 megjegyzés: