2010. február 28., vasárnap

A fenébe! 2010-02-18 21:03

Annyira a béka p*csája alatt volt a kedvem, hogy inkább nem jöttem.
Tiszta negatív, dilis, idegbajos, hisztisnek nem hisztis de kibírhatatlan voltam, legszívesebben saját magamat úgy de úgy valagon rúgtam volna, hogy a holdig repüljek.

Nem tudtam mi hiányzik az életemből, aztán mivel ma bűnőztem és gondoltam valahogy lekéne mozogni, így másztam pár emeletet de közbe egy angyali hang megcsillant a fülembe és csak ennyit mondott: -Leslie, Leslie, walk, walk, walk!
Tisztára, mint egy pszichiátriai eset.

No a szecsuáni csirkét és a pirított zöldséges tésztát ledolgozva nyomtam 2 mile Leslie-t súlyzóval.
A Heart Healthy Walk volt, 30 perc, nyugis tempó, de súlyzóval nekem elég kemény.

Más egyéb vétségem nem volt, de gyorsan leírom a tegnapi és mai étrendem mielőtt szó érné a ház elejét.

Tegnap:

Reggeli:
4 sz abonett 60kcal és 12,4g ch
2dkg sonka 50kcal és 0g ch
2dkg sajt 77kcal és 0,32g ch
10dkg paprika 20kcal és 3g ch
Kávé 1 deci tejjel 44kcal és 4,7g ch
10 dkg Linessa krémtúró (rohadtúl csillapítani kellett a depresszióm) 83kcal és 13,2g ch

Tíórai:
(Mert ugye ezek után mégjobban vágytam valami zabira)
1 baromi nagy alma (25dkg) 75kcal és 17.5g ch
1 zabfalat 56kcal és 7.3g ch

Ebéd:
No, meséltem a zsülien salimról meg a provánszi csirkéről.
A sali ok volt, a csirke gáz, éppen ezért kellett valami amivel feldobhatom ezt a kettőst, mert ha mégegyszer natúrba kell megennem, tuti viszont látom.
Zsülien sali szépen kihalmozva egy tányérra, csirkemell felcsíkozva, rádobva a salira és nyakonöntve na mivel?
Hát mivel???
Naná hogy a tzatzikimmel.
Így egész jó volt!
Zsülien sali csirkemellel 395kcal és 4g ch
Tzatziki öntet 75kcal és 7g ch

És eljőőőőő a vacsora, a kedvencem, amit párommal együtt fogyasztok el az ágyban, tv előtt tespedve lustán.
Hááhh!
2sz abonett 30kcal és 6.2g ch
1dkg sonka (1db selyemsonka) (mit tudom én mennyi, ennyit számoltam) 25kcal és 0g ch
1 narancs 45kcal és 10g ch
1 pohár Linessa joghurt 103kcalés 13.5g ch

Összesen: 1058kcal és 105,3g ch.

Mai étrendem már reggel elcsesztem.
Megláttam a hűtőben árválkodó felbontott csomagolású bacon-t, hmmmmmmmm.
Naná, hogy rántottám csináltam.
A ház másik űrnője eldugta valahova a teflon (félig teflon mert a többi le van már kopva róla) rántotta sütőt, a Tefálom csakazért se fogtam be erre, kölönben is palisütő így a bacon mellett kénytelen voltam még egy csepp vagy csöpp (???) olíva olajat is hozzáadni.
Végeredmény:
2 tojás 140kcal és 0g ch
2 szelet bacon, 3.5dkg 114.8kcal és 0.2 ch
1 ek olívaolaj 90kcal és 0g ch
5dkg savanyú káposzta 10kcal és 1.5g ch
2 abonett 38kcal és 7.8g ch
és mivel napok óta nem ment aminek mennie kellett így ittam egy tejeskávét is :-D.
1 csésze kávé 44kcal és 4.7g ch
Mj: Összevesztek!
Tízórai:
1 alma 90kcal és 21g ch
1 zabfalat 56kcal és 7.3g ch

Ebéd:
1 tányér húsleves 70kcal éa 10g ch
1 adag Székelykáposzta light (recept lent) 266,25kcal és 24,5g ch
2sz abonetost pedig a Székelykápim.
Egyszer már csináltam, de valamivel fel akartam dobni, elég snassz az előző változatom...

A pontos recept:
Hozzávalók
35dkg sovány sertés comb 525kcal és 0g ch
10dkg hagyma 40kcal és 8g ch
1 ek olíva olaj 90kcal és 0g ch
só, bors, őrölt kömény, ízlés szerint más fűszer
Ebből mind a szokásos lightos módon húst összekockázva csinálunk egy pörkölt alapot.
A húst puhára főzzük és a végén a lét, vizet elfőzzük róla.
Következő hozzávaló a rizs, ebből tíz dekát vettem és vegetás vízben főztem puhára, majd leszűrtem.
10dkg rizs 350kcal és 78g ch
Végezetűl a savanyú káposzta, vízzel felöntve kicsit megborsozva feldobtam "félpuhára" (nem olyan ropogós, de nem is olyan puha) főni.
40dkg savi kápi 60kcal és 12g ch
Miután ez a három hozzávaló készen volt, fogtam a rizst, összekutyultam a pörkölttel majd szépen hozzáadtam a káposztát is.
Alaposan összekavartam és közepes lángon összerottyantottam.
Voálá, ha nem felejtem el, holnap készítek képet, no de a számok:
Ha összeadsz mindent 1065kcal és 98g ch-ra jön ki, hoppá igen én is néztem egyet, ugye a rizs megdobta.
Viszont mivel ez egy marha nagy adag, ezért 4 étkezésre bőven el lehet osztani, 2 fő 2 napig tudja ebédre enni.
Így egy adag (csak !!!) 266.25kcal és 24.5g ch-ra jön ki.
Mellé még elfér két szelet tk toast, de én két szelet abonettel ettem.
Tuti finom.
Már csak a füstölt cucc kellett volna, de hát olyan lightosba nem találtam így kölőve.
Hamis diétás (überfinom) Bond Székelykáposzta :-D

Vacsorám pedig az említett szecsuáni csirke pirított tésztával.

Arra nem tudom mennyit számoljak, nem tudtam lemérni mert étterembe ettük.

Párom azt ígérte ha ilyen jól nyomom a diétát akkor havonta egyszer befigyel az kínai, a ciki az, hogy eddig is ezt volt. :-)
Azé' imádom.

Szecsuáni nélkül:
919.05kcal és 77g ch
(naplómból írom kimaradt a 2sz abonett)
+38cal és 7,8g ch
Tehát: 957.05kcal és 84,8g ch
Szecsuánival + 500kcal és 50g ch tehát:
cirka 1458kcal és 134.8g ch
(Jelentem mindig kiadagot kérek az étterembe, ezzel is csökkentve a kcal és ch bombát)
Mentségemre lépcső, torna volt.
Jah, és Leslie után már nem vagyok olyan depis sem, így megkértem életem, holnaptól rúgdosson, hogy legalább 1-2 mile-t ugyanígy megcsináljak mint ma.
Sajnos itt nem tudok úgy tornázni, kicsi a hely, a Super Fat Burninghez pedig kell hely, itt félek lerúgom a tárgyakat a polcról, ma is beb*sztam a kezem a szekrénybe, pedig nem ugrálós volt...

0 megjegyzés: