2010. február 28., vasárnap

Franc van velem 2010-02-15 09:29

Amilyen sz.rul voltam tegnap ma annyival jobban érzem magam.
Apropó ráálltam a mérlegre és 3kg-val kevesebbet mutatott, de ebben az eredményben nem hiszek, mert tegnap valamiért baromi sokat jártam slozira pisilni és szerintem csak a víz távozott belőlem, de segáz, a hivatalos mérlegelésig, kb 2 hét, még nem döntöttem el, szóval addig még bőven van idő.
Nagyon morcos voltam tegnap mert nem tudtam tornázni.
Rokonék jó sokáig voltak itt és csak egy muffint ettem meg.
Jó hír, hogy baromi finom, rossz hír, hogy szilikonos forma híján teflonba készült papírral és a fél muffin beleragadt, mert hát ugye nem vajas, stb, így ma azt hiszem lesz egy kis shopping túrám. :-)
Muhaha, imádok vásárolni, hó végén meg egy centem sincs.

Reggeli:
4sz tk toast, 2 szelet sonka, 2 dkg sajt melegszenyának (3 szögletű szendvics) megsütve, 1 csésze kávé és kb 5 dkg uborka.

Tízórai nem lesz.

Ebéd brassói valamivel, vagy sikerül valami normális zöldségkeveréket vennem és azzal, vagy magába eszem. :-D
Krumpli elég volt a héten, rizs megint tabu egy ideig, fene tudja, meglátjuk, valami mexikói hülyeség kéne.

Uzsonna:
1 alma és Linessa krémtúró

Vacsora:
passzzzzzzzzzzzzzzz még megszülöm.

0 megjegyzés: