2010. február 28., vasárnap

Hétvégi zabaparty 2010-01-31 15:10

Néha azon gondolkodom lehet nekem is át kéne nevezni a naplóm.
Valami olyasmin gondolkodom, hogy:
Egy kényszerevő megpróbáltatásai,
-Tonnadonna kényszerzubbonyban,
-Dumdumgolyó hűtőjén lakat.

Éhezés nélkül fogyni?!
IGEN!
Mai nap is hatalmas bizonyíték arra, hogy lehet könnyen és esetleg tudatosan étkezni, fogyni.
Hű akarok maradni a címemhez, ahhoz, hogy nem sanyargatom magam.

Bevallom nem sokat mozogtam ezidáig, lassan szeretnék ezen változtatni, mert olyan lesz a bőröm, mint a Sharpeinek.
Addig is eszem, köszönöm jól lakok és programozom az agyam a 85kilóra!

Mai napom:
Reggeli:
Háromszögeltű melegszenya
4 szelet tk toast 244kcal és 42g ch
2 szelet sonka 25kcal és 0g ch
2 deka sajt 76.2kcal és 0.32g ch
1 kv 44kcal és 4,7g ch
(Össz.: 389,2 és 47,02g ch)

Ebédem:
Gyros hús salátávál
Imádom a gyrost, egyik kedvenc ételem, igaz a pitás változata, de nem olyan rég ettem gyrost tálban.
A különbség annyi, hogy tányéron van szervírozva, pita nélkül, nagy adag görög saláta és sültkrumpli jár még mellé.
Mivel a sültkrumpli nem igazán támogatja a kilóimtól való megszabadulást így két dolgot találtam ki:
1. gyros salátával és tzatzikivel
2. gyros salátával, sültkrumplival és tzatzikivel (sültkrumpli annyival módosul, hogy nem olajban sül, hanem sütőben, olaj nélkül)

Maradtam az első változatnál.
Hozzávalók és az elkészítés:

A saláta:
Pofon egyszerű, igaz nem görög salit csináltam, mert nem kaptam krémfehérsajtot (Lidl-s), így maradt a
-jégsaláta 10deka 17kcal és 2g ch
-paradicsom 20 deka 46kcal és 8g ch
-kígyóuborka 10 deka 12kcal és 1,7g ch
-lilahagyma 10 deka 40kcal és 8 g ch
A salátát összetépkedtem a többit karikáztam.
Egy tálba belezutty minden.
Tálalásnál a tányér egyik felére rakom, alulra a saláta, tetejére szépen a karika uborka, hagyma, paradicsom.
(Össz: 115kcal és 19,7g ch)

A tzatziki szósz:
Lényeg, a hozzávalóból mindent egy tálba kell rakni és összekavarni, picit hűtőbe rakni hogy jó hideg legyen amikor elfogyasszuk.
1 pohár kefír (Tesco ultra nlight változata, 3%os) 96kcal és 6,7g ch
1 pohár natúr joghurt 82,5kcal és 10,5g ch
2 gerezd fokhagyma számoljuk 15grammal 20,25kcal és 0,40g ch
10 deka kígyóuborka 12kcal és 1,7g ch
só, bors ízlés szerint
No, a joghurtot és a kefírt összekeverjük, a fokhagymát belereszeljük (kis lyukú sajt reszelőn) majd a 10dkg kigyóubit is ugyanezen a lyukon lereszeljük.
Megízesítjük és kész is.
(Össz: 210,75kcal és 19,3g ch)

A gyroshús.
40 deka csirkemell 440kcal és 2g ch
3 evőkanál olívaolaj 270kcal és 0g ch
Negyed csomag Kotányi Görög sültek gyros fűszerkeverék elenyésző kcal tartalmú
Csíkokra vágtam a husit, majd a 3 evőkanál olajjal elkevertem a fűszert és letakarva picit pácoltam a húst.
Nagyon szeretek wokba főzni, így elővettem és benne készítettem el a husit.
Olyan 1 óra pihentetés után a húst belezutty a wokba, megpirítottam, amikor szépen kifehéredett felöntöttem vízzel és puhára főztem.
Ezt a vízfelöntést párszor még megismételtem mire puha lett a hús, lényeg az, hogy a végén ha vizes marad, azt el kell párolni róla.
Kb, ennyi.
(Össz: 710kcal és 2g ch)

Tálalás:
Tányér egyik felére a salátát rakom, másik felére a husit, majd középre öntöm a tzatziki szószt, tök jól lehet benne tunkolni a husit. :-D

Összesen 1035,75kcal és 41g ch, ez az egész adag kalória tartalma.
Ketten eszünk belőle, annyi különbséggel, hogy a páromnak pitába van töltve.
4 részre osztva, mert holnap is ezt szeretnék ebédelni, egy adag tápanyagtartalma: 259kcal és 10,25g ch.
Alacsony kcal és ch tartalmú.
Kép mellékelve, jó étvágyat! :-)

(Eddig 648,2kcal 57.27g ch )

0 megjegyzés: