2010. február 28., vasárnap

Bal lábbal dícsérd a napot 2009-09-28

és akkor tuti minden rossz lesz.

Depressziós napom van, hisztis vagyok, ami rám nem jellemző, egyedüllétet kívánok, egy sötét bezárt szobába, jó hangos zenével.
Ma megkívántam a Ferrerot, amit a barátom nyammogott előttem, de nem csábultam el, hmm, lehet növekszik az akaraterőm?
Anno ölni tudtam volna egy-egy ilyen édes falatért.

Lássuk mi pihen a bendőmben reggel óta.
A nyitás: melegszenya.
Teljes kiőrlésű toast kenyér (4 szelet durván 200kcal) 2 szelet light csirkemell sonkával.
Ezt bevágtam abba a kenyérsütőbe, ami olyan háromszögletűvé varázsolja a toast kenyereket.
Kávém ma kimaradt, helyette zöld teát ittam édeskével és citrommal.

Mozgásom eddig a kétszeri lépcsőzés volt (3. emeletről) ill. van vagy 5 km a talpamba.

Ebédre megettem a maradék húslevest a maradék répával, tészta nélkül.
Ma nem volt kedvem főzni így virslit ettem (2db) puff.rizzsel (2szelet) és mustárral.

Kicsit később elnyammogtam egy almát.

Eddig ennyi, vacsorára nem tudom mit eszek.
Baromira nem vagyok éhes, inkább egyfolytában gyötör a szomjúság.
Ha eszem is valamit, biztos könnyű étek lesz.
Vettem alacsony zsírtartalmú, diétás (édesítőszerrel készült) gyümölcsjoghurtot.
Valószínű azt fogok majd enni, de egyenlőre nem kívánok semmit.
Csak vizet, vizet és vizeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!

0 megjegyzés: